Om oss

Global Communication Sverige är ett bemannings och säljföretag som varit verksamma sedan 2017. Vi samarbetar idag med många aktörer i Stockholm. Global Communication Sverige erbjuder bästa tjänster i rekrytering till kommuner, utbildningsorganisationer och andra företag. Vårt mål är att erbjuda vår service på ett ekonomiskt sätt för att spara tid och pengar. Vi inrättar arbetsmöjligheter i samhället samt skapar kvalitétstjänster till våra kunder. Vår personal har god erfarenhet, hög kompetens samt en bred kunskap av ledning i offentlig verksamhet.

Våra tjänster

Global Communication Sverige erbjuder tjänster med bemanning och rekrytering. vi har stark passion till rekrytering av personal, individutveckling och försäljning. Hjälper vi dig med bemanning av allt från assistenter till administratör, kundtjänst, kontorsassistent, Tolkning, elevassistent och lärare.

Uppdragen kan va både lång och kort beror på tjänsten, allt på att du som medarbetare ska fokusera på tjänsten och vi ger dig karriärutveckling möjlighet. Våra tjänster inom försäljning och marknadsföring ger våra kunder bästa möjlighet att hitta rätt produkt och servis.

Kvalitet

För att på bästa sätt kunna representera ert företag så erbjuder vi kompetent personal till er verksamhet. Våra metod kvalificerar våra medarbetare att fokusera på kunden och uppdraget. Vi lägger stor vikt vid att ta reda på hur våra kunder upplever vår kompetens, vårt engagemang och vår tillgänglighet samt hur vi kommunicerar och samarbetar.